Nieuws

1 november 2020 | Persbericht
Het appelstroop landschap verandert door het samengaan van Frumarco BV en Canisius BV

thumbnail

Twee appelstroopbedrijven gaan samen

De twee bekende Limburgse stroopfabrikanten slaan de handen ineen. De familiebedrijven Canisius (sinds 1903) en Frumarco (sinds 1852) gaan per 1 november 2020 de bedrijfsvoering samenvoegen. Hiermee stellen zij de toekomst veilig van het ambachtelijke product appelstroop.

Vele generaties

Canisius, bekend om ‘de lekkere stroop uit Limburg’, met de familie Henssen al vele generaties als trotse eigenaar, treedt toe tot de Frumarco familie, bekend van de merken Frutesse, Timson en Lambert, waar inmiddels al 7 generaties appelstroop wordt bereid. Samen staan de twee bedrijven sterker en verstevigt Frumarco haar positie in de Nederlandse en Belgische markt.

thumbnail
thumbnail

Authentieke labels

De vruchtenbereiders van Frumarco dragen er zorg voor, dat het authentieke Limburgse merk Canisius appelstroop, met al haar producten en vertrouwde service onveranderd blijft.

meer informatie

Heeft u vragen over retail?

Neem dan contact met ons op.