Retailkanaal
Het grootste deel van de omzet van Frumarco wordt behaald via het retailkanaal. In bijna alle supermarkten in Nederland en België zijn wel producten van Frumarco te vinden.
Het grootste gedeelte van de fruitstropen van Frumarco vinden hun weg naar de consument via de supermarkten.
Het grootste deel van de omzet van Frumarco wordt behaald via het retailkanaal. In bijna alle supermarkten in Nederland en België zijn wel producten van Frumarco te vinden.
Frumarco produceert diverse traditionele en innovatieve recepten onder een aantal merken. Zo is er Frutesse waaronder topkwaliteit en innovatieve producten vallen. Daarnaast zijn er ook een aantal traditionele merken als Sicof, Timson en Henquet. Ieder merk is speciaal en heeft zijn specifieke kenmerken.
Naast de diverse merken is Frumarco ook dé private label producent op het gebied van fruitstroop. De meest beproefde recepturen die zichzelf al bewezen hebben worden gebruikt voor de private labels. Uiteraard is het ook mogelijk om onder private label een geheel nieuw, innovatief product te ontwikkelen. Ook qua verpakking zijn er diverse mogelijkheden zoals beker en glas.
De meeste Frumarco fruitstropen zijn ook als biologische variant (SKAL NL001345) te krijgen. In een beperkt aantal gevallen is DEMETER (biologisch-dynamisch) ook mogelijk.
Heeft u vragen over retail?
Neem dan contact met ons op.